Gra o tematyce Diablo
Administrator
Aby zacząć grę należy stworzyć kartę postaci (KP) którą potem należy wysłać do Administratora.
Przykładowa karta postaci: (na dole przykładowej karty istnieją objaśnienia) ZA KAŻDY POZIOM OTRZYMUJEMY 3 PUNKTY DO CECH PODSTAWOWYCH ORAZ 1 PUNKT DO UMIEJĘTNOŚCI PODSTAWOWYCH
Imię: Raithen
Płeć:
Klasa: Kusznik
Zawód:
Wiek:
Złoto: 300
Wygląd Zewnętrzny:
Charakter Postaci:
Prędkość poruszania się: 3 bądź 4 (3 prędkość podstawowa dla Wojownika 4 dla kusznika oraz łucznika)
Wytrzymałość:
Obrażenia:
Obrona:
Poziom: 1 (taki poziom się ma na początku gry)
Doświadczenie: 0/50
Cechy podstawowe: (do wykorzystania na początku posiadamy 20pkt)
Siła:
Zręczność:
Budowa Ciała:
Umiejętności podstawowe: (do wykorzystania na początku posiadamy 10pkt)
Posługiwanie Się Bronią Dwuręczną:
Posługiwanie Się Bronią Jednoręczną:
Posługiwanie się Sztyletami:
Posługiwanie Się Łukiem:
Posługiwanie Się Kuszą:
Posługiwanie Się Tarczą:
Jeździectwo:
Ekwipunek: (tu wypisujemy swój ekwipunek)
Broń -
Zbroja -
Rękawice -
Nagolennice -
Hełm -
Reszta ekwipunku - (tu wpisujemy inne rzeczy schowane w ekwipunku np. lekarstwa, bronie i zbroje nieużywane itp.)
Klasa - z Wątku Klasy Postaci wybieramy sobie jedną z klas
Wytrzymałość - jest to odporność na ataki fizyczne (np. 5 pkt w budowę fizyczną przedkłada się na 20pkt wytrzymałości dla wojownika oraz 15 pkt wytrzymałości dla kusznika i Łucznika)
Obrona - każdy punkt obrony zmniejsza obrażenie które otrzymacie o jeden punkt.
Obrażenia - wpisujemy tam swoje obrażenia jakie zadajemy na co składa się broń oraz siła
Siła - Większość broni, kusz oraz zbroi wymaga odpowiedniej siły aby ją unieść oraz każde 3 pkt siły przekładają się na 1pkt obrażeń.
Zręczność - wymagana jest głównie do używania łuków jak i może być wymagana do użycia niektórych broni dwuręcznych jak i jednoręcznych oraz każde 5 pkt zwiększa prędkość poruszania się o 1
Budowa Ciała - odporność ta przekłada się na wytrzymałość według ilości jaką dostaje każda klasa za 1pkt budowy ciała
Posługiwanie Się Bronią Dwuręczną - współczynnik mówiący nam o zaawansowaniu w posługiwaniu się bronią dwuręczną wymagany jest do używania broni dwuręcznych
Posługiwanie Się Bronią Jednoręczną - współczynnik mówiący nam o zaawansowaniu w posługiwaniu się bronią jednoręczną wymagany jest do używania broni jednoręcznych
Posługiwanie Się Łukiem - współczynnik mówiący nam o zaawansowaniu w posługiwaniu się łukiem wymagany jest do używania łuków
Posługiwanie Się Kuszą - współczynnik mówiący nam o zaawansowaniu w posługiwaniu się kuszą wymagany jest do używania kuszy
Posługiwanie Się Tarczą - współczynnik mówiący nam o zaawansowaniu w posługiwaniu się tarczą wymagany jest do używania tarcz
Jeździectwo - Dzięki zwiększaniu tej umiejętności możemy dosiadać szybszych i bardziej opancerzonych rumaków.
Offline